De eerste, maar toch eigenlijk niet

Beetje cryptische titel, maar ik zal het uitleggen. Ik blog al een tijdje in stilte op mijn live-account. Eigenlijk om te kijken of ik het zo’n beetje weet vol te houden, want uit ervaring weet ik dat het niet leuk is om een blog te volgen dat niet regelmatig wordt bijgehouden. Door het bloggen op mijn live-account weet ik nu wel dat ik niet regelmatig zal bloggen, maar het toch wel handig vind om anderen eens mijn dingetjes op handwerkgebied te kunnen showen. Nu zou je zeggen, waarom maak je je andere blog dan niet openbaar, maar ik vind de stukjes daarop te veel ingaan op de dingen die ik privé heb meegemaakt en ik wil niet dat andere mensen zichzelf herkennen in die stukjes. Deze blog zal dus vooral gaan over mijn belevenissen in handwerkland, waarbij je nooit helemaal kunt voorkomen dat er eens iets uit mijn privé leven langsglipt.

