Gehaakte sprei (2)

Kon het van het weekend natuurlijk niet laten en mocht van mijzelf toch al een paar blokjes afwerken met groen en aan elkaar haken. Goh, zo makkelijk als het blokjeshaken gaat, zo lastig is het Zomoetiewordenspreianna62009om twee blokjes met vasten aan elkaar te haken, maar ik geloof dat ik tevreden mag zijn met het resultaat. Later wel een fotografische update. Nu alleen een foto van het project zoals het in de Anna staat afgedrukt.

Kreeg vandaag weinig kans om te handwerken, ik "moest" mijn jongens naar Amsterdam begeleiden. Zij volgen bij de Gameshop een driedaagse Academy en leren daar de Warhammer 40K spelregels en krijgen aanwijzingen om hun miniaturen nagenoeg perfect af te leveren. Volgende week de laatste keer en dan op een zaterdag dus misschien voor mij een bezoekje aan De Afstap?

