Gehaakte sprei (3)

Wat ik eerder had gehaakt, vandaag maar weer uitgehaald, vond het toch niet zo mooi. Daarna alles opnieuw vastgehaakt, maar nu consequenter in de eerste lus gehaakt, gezien vanaf de goede kant.

Daardoor valt de naad mooi plat. Ook heb ik de hoekvasten om de lossen gehaakt en niet in de lussen en ik denk dat dat toch meer de bedoeling is.Gehaakte_sprei_002_2  Het is voor mij de eerste keer dat ik aan zo’n groot project begin dus alles doe ik voor de eerste keer, zeker losse delen aan elkaar haken. Op andere fora zie ik ook anderen worstelen met dit probleem, dat schept een band. Ga zo maar eens op internet zoeken of er mooie filmpjes zijn die het voordoen en waar het eindresultaat goed te zien is. Ik heb een "lotgenoot" die ook bezig is en misschien kan zij foto’s laten zien hoe de verbindingsnaad er op zijn mooist uit komt te zien.

Morgen een belangrijke bijeenkomst, daarna kan ik mij weer concentreren op het haakwerk.

One thought on “Gehaakte sprei (3)

  1. Hey “lotgenoot”.. 🙂 .. van zodra ik wat bloemetjes heb haak ik ook al wat lapjes aan mekaar en dan laat ik het resultaat zien op mijn weblog.. op de hoeken moet je sowieso om de lossen haken want dat geeft een veel mooier resultaat.. 🙂

    Like

Reacties zijn gesloten.