Goud van oud

Vandaag een bijdrage uit de oude doos zoals ik deze stukjes maar ga noemen. Sinds eind vorig jaar heb ik het forum van de hobbydoosjes ontdekt. Zullen jullie zeggen hobbydoosjes, wat is dat nu Winstonweer. Op de website van de internetwinkel www.hobbydoos.nl kan je meepraten op het forum. Veel van de leden zijn toegewijde breisters en haaksters en daardoor ben ik naast het quilten ook weer actief geworden met breien en haken. Een van de leden, Tess van http://koekeri-doo.hyves.nl/ had haar eerste patroon ontworpen, geschikt voor zelfs de beginner en iedereen heeft zich suf gehaakt aan dit schattige olifantje.

One thought on “Goud van oud

  1. mooi.. heb me ingehouden en ben nog niet op die sites gaan kijken want moet nog wat poetsen.. natuurlijk nam ik vroeger al eens een kijkje bij hobbydoos.. ik denk dat ik er ook al ergens een link naar heb staan.. 🙂

    Like

Reacties zijn gesloten.