Weer thuis – Gehaakte sprei (4)

Toch wel lastig, zo’n vakantie. De politie adviseert bloggers om niet aan te kondigen dat je weg bent, inbrekers lezen ook blogs, aan de andere kant denken de vaste lezers dat je accuut gestopt bent met bloggen, of de inbrekers trappen er niet in en denken na een week, hé ze is op vakantie.Gehaakte_sprei_006 Vaste lezers heb ik nog niet echt, maar ik wil eerst substantiëel bloggen voordat ik mijn blog de wereld in schreeuw.

Al met al, ik ben dus weer terug van vakantie en hier alvast een vakantiefoto (lol). Ja, het is mij zelfs in de vakantie gelukt af en toe een bloemetje te haken. Vierkantjes haken deed ik als ik er echt niet bij na wilde denken. Wat ik wel heb gedaan is de draadjes zo snel mogelijk per bloemetje wegwerken. Doordat je met de nieuwe kleur moet sluiten, ik bedoel dus de toer, is het heel belangrijk de steken goed af te werken. Heb nu van alle bloemen, zonder het groene vierkantje, drie exemplaren, dus nog zeven te gaan. Ik wil alles eerst tot het groene garen gereed hebben, daarna wil ik al het groen toevoegen en de delen aan elkaar zetten. Dat ik daarmee gesjoemeld heb is ook wel te zien op de foto; ik kon niet wachten wilde al een stukje resultaat zien. Vind de sprei wel heel mooi worden, dat maakt het werken eraan ook geen straf.

4 thoughts on “Weer thuis – Gehaakte sprei (4)

  1. wauwauwwauw wat een kleurenfestijn.. ben jaloers op je bloemetjes.. ik heb er nog maar één :-))))).. de sprei wordt echt mooi.. ik heb voor de bloemetjes gekozen voor zachtgeel maar begin nu toch te twijfelen..
    enne ik soliciteer voor “vaste lezer”:-)

    Like

  2. Hey Daisy.. ik heb net een link naar je weblog geplaatst op de mijne en er het fotootje van je “plaid-in-wording” bij geplaatst.. kijk jij even of het zo ok is?… ineens gratis reclame voor je weblog 🙂

    Like

  3. Ja door die reclame ben ik ook hier! Wat en kleuren pracht heel mooi. Ben ook met een sprei bezig. Zal vanavond eens een up-date van maken. prachtig dat paars. Ik hou er van…….

    Like

  4. ja mooie kleur dat paars/bordeau.. en het steekt zo prachtig af tegen dat kanariegeel.. ik zal één van de dagen nog eens een fotootje van mijn plaid maken.. die hebben we nu toch alweer een tijdje in gebruik.. meestal ligt hij (zij?) gewoon mooi te wezen op de leuning van de bank.. 🙂

    Like

Reacties zijn gesloten.