Zomaar een donderdag

Gehaakte_sprei_007Vandaag moest de auto weg voor een grote beurt dus met al het heen en weer gerij weinig tijd voor handwerken. Niet erg, volgende week kan ik de schade ruimschoots inhalen want dan gaan de jongens weer naar school. Moet mij ook eens gaan verdiepen in alle gadgets die horen bij een weblog. Het is mij gelukt om de blog van Magda/Aurora aan mijn weblog toe te voegen. Eigenlijk is Magda, samen met Lut, schuldig aan mijn bloggen. Van Lut kreeg ik een oud haakpatroon om te proberen en zij vertelde mij over het weblog van Magda. Om elkaars vorderingen bij te kunnen houden zou ik mijn foto’s steeds moeten mailen naar Magda en een eigen weblog bijhouden was eigenlijk wel zo makkelijk.

Ben natuurlijk ook even gaan buurten bij haar en ben zo blij dat haar bloemetje lijkt op mijn bloemetje. Dat betekent dat ik in ieder geval het patroon heb begrepen. Op de foto bloemetjes van één kleur, nog twee te gaan dan heb ik er hier tien van.

2 thoughts on “Zomaar een donderdag

  1. Ik vind het helemaal niet erg dat ik ‘schuldig’ ben aan jouw weblog! 🙂 Heerlijk, nog een blog erbij om te genieten van mooie zelfgemaakte handwerken. Fijn weekend!

    Like

  2. Dank je wel Lut. Trouwens nu je ook met lapjes mag spelen voor de sjaalalong, misschien krijg ik een vriendin zo gek om samen mee te doen. Ik laat het je nog weten.

    Like

Reacties zijn gesloten.