Sjaalalong

Ja, wat een apart woord hè. Het betekent niets anders dan dat een aantal fanatieke handwerksters gezamenlijk een sjaal gaan maken en elkaar op de hoogte houden van de vorderingen; een soort stok achter de deur dus. Escapes zijn ook al ingebouwd. De bedoeling is om in drie maanden een mooie sjaal voor jezelf te maken, maar één van de organisatrices heeft al een kleine slag om de arm genomen :).

Het leuke van deze sjaalalong is dat alle handwerkvormen zijn toegestaan. Wil je breien, haken, naaien, wees welkom zeggen beide dames en doe mee. Misschien ga ik zelf ook wel meedoen. Een van de voorbeelden, een sjaal in crazytechniek vind ik heel erg mooi. Ik heb nog lapjes van een vriendin gekregen, made in China, maar ook gekocht in China en ik zie in mijn verbeelding een hele mooie sjaal hieruit ontstaan. Als ik mijn vriendin ook zo gek krijg, gaan wij ons samen opgeven. Waar? Hier.

2 thoughts on “Sjaalalong

  1. Hoihoi, wat een leuke (en verse 😉 ) weblog heb je. Enneh, met die SJAL moet je gewoon meedoen hoor, hartstikke leuk toch!
    Groetjes
    Miriam

    Like

  2. Dank voor je complimentje. Is gelijk een stok achter de deur op mijn weblog netjes te blijven bijhouden. Ben natuurlijk gelijk op visite geweest en heb zachtjes zitten grinneken om je “aanvaring” met Philips en zit ook heel jaloers te wezen op je doos boeken voor dertig euro, dat is pas oogsten. Zit nog een beetje op de wip voor wat betreft de SJAL, de verleiding is groot om mee te doen.

    Like

Reacties zijn gesloten.