Groninger Meebreideken (2)

Vandaag ingesteld als breidag en dan mag ik aan mijn Groninger deken breien. Groninger_meebreideken_4 Het blokje dat bovenop ligt is bijna klaar en dan mag ik weer een nieuwe opstarten. Laat nu alleen de printer de kriebels hebben en niet willen printen. Moet ik het patroontje bekijken op de PC, vind ik eigenlijk helemaal niks, want hoe hou je dan bij waar je bent? Ik doe dat nu met een lineaaltje en als het kan streep ik ook nog de regels door. Verder gebruik ik ook nog een toerenteller, dubbel genaaid houdt beter.

Misschien morgen toch nog maar even aan dit blokje verderbreien en dan alvast een beginnetje maken voor de volgende. Gek, maar ik begin weer meer zin in wolletjes te krijgen en de katoen (gehaakte sprei) hoeft even niet. Nu ga ik niet helemaal stoppen met de sprei want dan weet ik weer niet hoe ik dingen deed. Ik maak alle bloemen en blokjes af en ga dan in het voorjaar alles wel aan elkaar zetten.

2 thoughts on “Groninger Meebreideken (2)

  1. Hallo Magda,
    Zag net dat je ook de Groninger meebreideken breit,leuk project he?Mooie kleuren garen heb je!!
    Ik heb mijn deken klaar,en we liggen er ,nu het wat kouder is heel lekker onder.
    Heel veel breiplezier,Lieny

    Like

Reacties zijn gesloten.