Maandag wasdag

De titel van dit log laat je misschien denken dat ik vandaag druk ben met de was, net als onze moeders vroeger, niets is minder waar. Ja, de wasmachine maakt overuren want één keer in de twee weken worden alle bedden afgehaald en zoveel lakens en dekbedhoezen kost wel een dagje wassen, maar eigenlijk heb je er geen omkijken naar.

In plaats van dinsdag, officieel door mij tot sjaalalongdag bestempeld, ga ik vanmiddag naar mijn vriendin om verder te werken aan mijn crazysjaal. Morgen andere belangrijke dingen te doen vandaar.

Ook heb ik weer een blokje voor mijn Groninger meebreideken af en ben ik een nieuw Groninger_meebreideken_001blokje gestart. Moet mijn aandacht verdelen over de sjaal, deken en ook nog een gehaakte sprei. Eigenlijk een beetje veel van het goeie want ik voel dat ik er erg onrustig van word. Aan de andere kant, ik ken mijzelf een beetje, als ik weer iets leuks voorbij zie komen, zou ik zomaar weer een nieuw project opstarten en deze drie grote projecten behoeden mij daar nu voor. En voordat je nu denkt dat het wel meevalt drie projecten, dan kan ik je uit de droom helpen. Er ligt nog een Baltimore quilt in wording, een hartjestop, een sampler die ik aan het doorpitten ben ………… te veel om op te noemen, maar die liggen even achter slot en grendel anders kan je mij opsluiten (lol).

4 thoughts on “Maandag wasdag

  1. Leuk toch, Daisy, als je met een paar dingen tegelijk bezig bent. Zo ga je je nooit vervelen 🙂 Soms wordt het mij ook teveel en dan moeten er eerst een paar werken af. Ik mail je nog ivm aanhechten van de sprei.

    Like

  2. Daisy, ik kan het ook nooit laten om een nieuw project te starten, ondanks de vele die al in wording zijn 😉
    Veel plezier!

    Like

  3. Mooi blok !!
    Moet ook eens zo’n puzzel kopen, handig.
    Doe wel meerdere dingetjes en af en toe ruim ik aaaalles op om een uur later weer tevoorschijn te halen !!;-)

    Like

  4. Ben altijd vreselijk jaloers als ik iemand zie die aan het Groninger meebreideken bezig is.. en nee.. hoe meer projecten hoe meer afwisseling.. dan gaat het nooit vervelen!

    Like

Reacties zijn gesloten.