Gehaakte sprei (6)

Vandaag lekker een beetje keutelen en werken aan de gehaakte sprei. Weblogfotos_2009_007Ben nu weer eens met de bloemetjes bezig. Heb al één stapeltje van 10 en de volgende 10 zijn in bewerking. Heb van alle kleuren al een paar bloemetjes dus daar zit schot in. Op de achtergrond zie je de glazen pot. Daarin zitten alle vierkantjes die nog een paar kleurtjes nodig hebben. Zo heb ik alles bij de hand en ziet het er ook nog gezellig uit op tafel.Weblogfotos_2009_008

Op de andere foto zie je de 10 blauwe bloemetjes. Wordt wel steeds ongeduldiger, wil zo graag alles aan elkaar gaan zetten. Als je zo’n project opstart heb je geen idee van hoelang zoiets kan gaan duren, ik verzeker je, het duurt langer dan gedacht.

Ondertussen ook nog wel gewerkt aan mijn Groninger Meebreideken, maar daar zal ik apart een fotootje van laten zien. Vanochtend mijn oudste DS weggebracht naar de bus. Met zijn klasgenoten is hij deze week naar Frankrijk, een uitwisselingsprogramma, de Fransen komen in het voorjaar naar Nederland. Hij heeft mij een Frans handwerktijdschrift beloofd, maar of hij er echt aan denkt als hij daar is? Of ik aan hem denk? Helaas en ja, ik zeg helaas, heb ik een enorm moedergen geerfd en mis ik hem nu al vreselijk. Jongste DS probeert het gemis op te vangen, erg lief, maar ik voel mij toch niet compleet. Niet alleen de kinderen moeten leren op eigen benen te staan, ook ik moet proberen deze week als positief te ervaren. Ja, ja, mooie gedachte, nu nog doen.

2 thoughts on “Gehaakte sprei (6)

  1. Trouwens leuk idee die glazen bokaal op tafel of in een hoekje.. :-).. zo kan je niet “onverwachts”, na een tijdje, een heleboel onafgewerkte bloemetjes in een handwerktas tegenkomen zoals ik aheum 🙂

    Like

Reacties zijn gesloten.