Groninger Meebreideken (3)

Weblogfotos_2009_009_2 Gisteren al aangekondigd, vandaag de presentatie van een nieuw blokje voor mijn gebreide deken. Natuurlijk alweer een nieuw blokje op de pennen staan. Het breien gaat lekker en vooral de ajourpatronen breien makkelijk weg, dus ik hoop volgende week weer een blokje af te hebben. Ik wil er in totaal dertig breien en zit nu op achttien. Het gaat dan misschien een beetje langzaam omdat ik met zoveel dingen bezig ben, maar het vordert wel.

Leer trouwens iedere keer weer een beetje meer over hoe ik foto’s op mijn weblog moet plaatsen.

2 thoughts on “Groninger Meebreideken (3)

  1. Wat een heerlijk werk, he. Ik heb ook meegedaan met dit project. Vond jammer dat ik de plaid af had. Maar hij is wel mooi geworden. Ben benieuwd hoe deze eruit ziet als die af is.
    Groetjes Mascha

    Like

  2. Ik heb hem ook gemaakt! Erg leuk om elke week een blokje te breien Het in elkaar zetten heeft iets langer geduurd maar ik ben best trots op het resultaat,veel succes met de volgende blokken!

    Like

Reacties zijn gesloten.