Rouge

Weblogfotos_2009_029_2 Zo blij met dit boekje. Stond al heel lang op mijn verlanglijstje, maar ik kom niet zo vaak in Frankijk, en nu vond ik het gewoon bij Van de Moosdijk op de beurs in Rotterdam.

Ik ben dol op rood, weg van kruissteekjes en mooie merklappen, en boeken met iets extra kan ik haast niet weerstaan, dus dit boekje gewoon daar op een tafeltje zien liggen gaf extra kleur aan mijn beursbezoek.

Rechts aan de waslijn een allerliefst Matroesjka patroontje. Ook al iets dat ik bijna niet kan weerstaan, maar ja dat is een beetje een hype, hartjes en engeltjes heb ik al jaren een zwak voor, dus dit boekje is volledig een schot in de roos.

Misschien wel leuk om voor de vriendinnen die het op prijs stellen een mooie geborduurde kerstkaart te maken? Vorig jaar had ik "gebreide kerstitems". Daar hing ik dan weer een kaartje aan met de kerstwensen en uiteindelijk was de bedoeling dat het item in de boom zou worden gehangen. Met alle designbomen die op dit moment zo in zijn, ging dat dus mooi niet lukken. De ene mocht aan de sleutel van een kastdeur de kast een kersttintje gven, de ander werd met de andere kaarten tentoongesteld. Ach, toch ook niet slecht gescoord nietwaar?

3 thoughts on “Rouge

Reacties zijn gesloten.