Rowan en goede voornemens?

2010_weblogfotos_003_3In de laatste week voor de jaarwisseling alleen op pad geweest naar Amsterdam. Ik wilde graag eens winkelen in de zogenaamde negen straatjes …….. en ik was niet de enige. Het was ontzettend druk en daardoor eigenlijk niet leuk winkelen. Na het kopen van de zaken waarvoor ik naar Amsterdam was gegaan, weer naar huis gegaan.

Maar niet eerder dan dat ik bij De Afstap langs was gegaan en daar deze allerliefste bolletjes wol van Rowan heb gekocht, alleen voor de heb, geen plannen mee, dus af en toe uit het zakje, kijken, aaien en misschien ooit een paar bolletjes bijkopen om er iets mee te maken, misschien wel een theepotjasje?

Mijn goede voornemens dit jaar? Heb ik eigenlijk wel goede voornemens? Ik geniet van het leven, mijn gezin, en ben mij bewust dat het leven hoogte- en dieptepunten kent. Aan het einde van een jaar wil ik altijd wel even stilstaan bij bepaalde gebeurtenissen uit dat jaar, maar eigenlijk weet ik niet zeker of ik mij aan het begin van het jaar bepaalde dingen voorneem. Ooit heb ik dat wel gedaan, de geijkte dingen, zoals stoppen met roken en een paar kilo afvallen. Ze zijn nooit uitgekomen, tenminste nooit na het mij voorgenomen te hebben. Met roken stopte ik toen ik rond mijn dertigste ineens een vreemde auto-immuunziekte kreeg, gewoon midden in het jaar en die paar kilo moet ik nog steeds afvallen.

Voor wie zichzelf wel graag een steuntje in de rug geeft door doelen te stellen in het begin van het jaar, ik hoop voor je dat je voornemens uit mogen komen en dat het nieuwe jaar je brengt wat je ervan verwacht.

One thought on “Rowan en goede voornemens?

  1. Wat een mooie wol in mooie kleuren.
    Jammer dat het zo druk was, dan hoef ik ook niet !!;-)
    Goede voornemens doe ik niet aan maar wens jou een goed 2010 !!

    Like

Reacties zijn gesloten.