Groninger Meebreideken (6)

2010_weblogfotos_008 Misschien niet de best gelukte foto, maar weer een blokje klaar van de deken. Ik kies er voor om eerst alle blokken te breien. Als alle blokken af zijn, ga ik ze rangschikken en aan elkaar zetten. Het blijft een leuk werkje en zoals je kunt zien, het volgende blokje staat al op de pennen.

Zoals vele anderen in de creatieve wereld heb ik last van het "ik wil een nieuw project opstarten – syndroom". Deze deken, met al die verschillende blokjes, is een medicijn voor dat syndroom, maar ik kan merken dat het syndroom immuun begint te worden voor dit medicijn. Zaak om toch maar iets vaker aan de deken te breien om te zorgen dat het niet bij een stapel losse blokjes blijft, maar dat er uiteindelijk een mooie deken op de stoel komt te liggen.

4 thoughts on “Groninger Meebreideken (6)

  1. Deze deken heb ik ook gemaakt. Het was zo leuk om hieraan te werken. Je schiet al lekker op. Ben erg benieuwd hoe hij eruit komt te zien als hij af is.
    Groetjes Mascha

    Like

  2. Je hebt toch al een flinke stapel blokken liggen voor de deken, dus zoveel zul je er toch niet meer moeten.
    Succes ermee, groetjes

    Like

  3. @Mascha: Heb al op jouw blog gereageerd, voel mij door jouw affo zeer geïnspireerd.
    @Marian’n m: Alle hulp welkom om mij enthousiast te houden, dank voor de schop onder de kont 🙂
    @Willy: Mag er nog 10 bijmaken om tot de gewenste hoeveelheid te komen. Was het vorig jaar 1 per week, het is nu 1 per 2 weken, maar aanhouder wint.

    Like

Reacties zijn gesloten.