Boeken

Ik heb een zwak voor handwerkboeken en moet bekennen dat ik er ook al heel wat bezit. Wat doe ik er zoal mee? Bladeren, veeeel bladeren en genieten van al die mooie werkstukken die erin staan en soms, heeeeel soms maak ik iets uit een boek.

Bol.com heeft een goede klant aan mij. Het liefst zou ik alle boeken eerst in willen kijken, want door bij Bol te bestellen gebeurt het een enkele keer natuurlijk wel dat het boek toch eigenlijk niet is wat ik ervan verwachtte, maar over het algemeen, lukt het mij vaak om een paar bladzijden uit een boek via internet te bekijken en als die mij bevallen, bestel ik het boek via Bol.2010_weblogfotos_010

Deze week kon ik mij wederom niet beheersen en heb weer een boekje besteld, Creepy Cute  crochet van Christen Haden. Had ik dus eigenlijk vandaag moeten doen want i.v.m. de grote actie voor Haïti doneert Bol voor iedere bestelling een euro voor Haïti. Ze maken minimaal 30.00,00 euro over, geweldig toch. Misschien dan nog maar iets bestellen?

Heb mijn DSs gevraagd of zij zich geroepen voelden om te doneren. Het valt mij op dat kinderen van die leeftijd, 12 en 14, zich door een actie niet echt aangesproken voelen, maar als je ze op de man af vraagt wat zij van plan zijn bij te dragen ze met gemak hun laatste cent weggeven. Ze zijn zo slecht nog niet, die jeugd van tegenwoordig.

2 thoughts on “Boeken

  1. hihi, die zijn greepy, leuk !!
    Ben gek op handwerk boeken maar sinds ik blog koop ik ze minder, ivm de vele free bees.
    Wel handig die inkijk pagina’s.
    goed om aan de actie mee te doen.
    Tuurlijk hebben die kinderen dat in zich, alleen even graven/duwen !!;-)

    Like

  2. Ja ik ken dat.. op zoek gaan naar handwerkboekjes op internet :-).. enne dit boekje wil ik oookkkkkk.. ik ben gek op die kleine gehaakte figuurtjes.. ze zijn snel af en leuk om weg te geven.. ook fijn om restjes weg te werken.. ik ga op zoek naar dat hebbedingetje 🙂

    Like

Reacties zijn gesloten.