Quilten

2010_weblogfotos_011Zo, hier eerst een fotootje van het oude project waar ik het in het vorige logje over had. Het is mijn eerste quiltproject en ik begon hiermee in 2004, vandaar het hartje met het jaartal dus.

Ik probeer het door te quilten, maar eigenlijk is dat dus, zoals nu blijkt, niet echt mijn ding. Ik kan het niet goed en netjes zoals het zou moeten zijn.

Om te proberen het kunstje beter onder de knie te krijgen al een kussen gequilt, allerlei kleine projectjes, maar het wilde maar niet beter worden.

Dan maar een andere oplossing bedenken, maar dat duurde even.2010_weblogfotos_012_2 

Een deel van de oplossing zit onder de quilt in wording nl.: een quiltring op standaard. Heb al een paar steekjes geprobeerd en het is in ieder geval een stuk lichter op mijn schoot. Nu gewoon doorgaan met oefenen en niet gelijk perfectie af willen leveren. 

One thought on “Quilten

Reacties zijn gesloten.