Affo

2010_weblogfotos024Zo zag mijn Zpagetti-tasje er vanochtend uit. Patroon uit het boekje van Geesje Mosies. Voor wie dit ook leuk lijkt om te doen, ga eens surfen en kijk op www.hoooked.nl. En zo ziet mijn tasje er nu uit. De buitenkant is klaar, maar ik wil nog wel het tasje voeren. 2010_weblogfotos025_5

Heb twee leuke fat quarters in mijn voorraad gevonden. Weet eigenlijk niet of ik genoeg heb aan één fat quarter of dat ik ze allebei nodig heb, misschien nog wat vakjes in het tasje maken zodat je niet zo hoeft te zoeken naar alle spullen?

Deze bol Zpagetti kreeg ik van mijn collega als afscheidscadeautje en binnenkort zien wij elkaar weer op een afdelingsbijeenkomst.

Toch leuk als ook het voeringtasje dan klaar is, zodat ze het voltooide project kan bewonderen.

Moet nodig alle WIP’jes eens gaan inventariseren en eens kijken of ik enige orde in de voortgang van deze projecten kan scheppen, iedere dag van de week aan hetzelfde project werken, levert misschien sneller resultaat op dan zomaar iets uit de kast pakken en weer een paar steekjes doen.

One thought on “Affo

  1. Wat is die leuk geworden. En ja voeren zal wel handiger zijn.
    Leuk cadeau het boekje en een bol.
    Staan er leuke projecten in het boekje, ik kon het in de winkel niet inkijken helaas.
    Afscheid geeft een nieuwe periode in je leven, altijd wennen lijkt mij !?

    Like

Reacties zijn gesloten.