Merkwaardig

2010_weblogfotos_046 Zoals in mijn vorige blogje al aangekondigd, wil ik mij meer verdiepen in mijn hobby, handwerken. De eerste stappen zijn gezet, ik ben nl. lid geworden van de Vereniging Liefhebbers Merklappen, Merkwaardig en deze week kwam mijn eerste verenigingstijdschrift binnen. Op een ander weblog ontdekte ik dat er in dit tijdschrift een rubriek staat: Voor U gelezen. Daarin beschreven een boekje geschreven door Nan van der Storm over stoppen. Laat ik daar nu net iets meer over willen weten, dus het boekje was snel besteld. Zij is in ieder geval al begonnen, ik kan niet wachten tot ik het boekje toegestuurd krijg.

2 thoughts on “Merkwaardig

  1. Dat lijkt me ook nog wel wat om daar lid van te worden. Leuk om over je hobby te lezen en informatie te vergaren.
    Het stopboekje zal inspirerend werken.
    Ik heb de gegevens van de gebreide handdoekjes bij het logje vermeld, dus mocht je niet winnen dan kun je zelf nog aan de brei. Ervaring heb je wel, de meebreideken wordt prachtig.
    Groetjes Willy

    Like

  2. @Willy: Dank je wel voor alle info, ga morgen gelijk even shoppen. Je kunt maar vast een voorraadje katoen hebben liggen voor als de drang om een handdoekje te gaan breien te groot wordt!

    Like

Reacties zijn gesloten.