Biscornu

2010_weblogfotos_055 Kijk eens wat een schattige biscornu vandaag heeft opgeleverd. Een vriendinnetje liet mij vorige week een heel mooi borduurtje zien, ze wist alleen niet wat ze er verder mee wilde. Op mijn voorstel er een biscornu van te maken reageerde ze met een groot vraagteken op haar voorhoofd, wat was nu een biscornu.

Snel gesurft op internet en haar een tutorial toegestuurd. Ze mailde terug dat het haar toch nog wel ingewikkeld leek, ze zou er nog wel even over nadenken.

Vandaag, met nog een vriendin, gezellig een uurtje handwerken, dus dacht ik, snel een voorbeeldje in elkaar zetten om te laten zien hoe het werkt en voila, dit is dus het eindresultaat en ik vind het allerschattigst. Vanmiddag dus afgemaakt zodat vriendin de techniek achter de biscornu kon zien en ja, dan is het dus helemaal zo ingewikkeld niet meer. Nu heb ik ook nog een mooi patroon liggen voor een biscornu en je begrijpt, kan bijna niet wachten om hieraan te beginnen, maar eerst wat andere dingen afmaken.

3 thoughts on “Biscornu

  1. ja mooi ding.. moet ik nu toch ook echt eens zelf maken.. ik kreeg al “goesting” toen ik er zag staan bij Libracat.. en dat is al meer dan een jaar geleden geloof ik 🙂

    Like

  2. Bedwingen? Puur tijdgebrek denk ik zo en met zo’n nieuwe huisgenoot komt het er voorlopig denk ik ook niet van, maar je weet maar nooit.

    Like

Reacties zijn gesloten.