Boeken II

Wat heb ik toch met boeken? Niets kan mij blijer maken dan het toevoegen van weer drie boeken aan mijn toch al aanzienlijke hoeveelheid. Toch vind ik nu ook weer dat deze drie iets toevoegen aan mijn bezit. Analyse van mijn koopgedrag? Ga ik niet eens proberen, lekker laten gebeuren en iedere keer opnieuw genieten van de aanwinst.2010_weblogfotos_072 Het eerste boekje, Sweet Home, prachtige hartjes en huizen om te borduren in kruissteek. De andere twee kan in niet meer vinden in mijn fotodirectory, zeker in een onbewaakt moment gewist. Maak snel nieuwe foto’s en zal ze dan alsnog op het web plaatsen, maar het zijn boeken uitgegeven door Quiltmania. Ze zijn zowel in het frans als in het engels en zo sla ik twee vliegen in een klap. De patronen zijn voor mij makkelijk te lezen (engels) en ik leer er weer een paar franse woordjes bij door de franse tekst naast de engelse tekst te houden.  De ene heet Le petit Monde de Jacqueline Morel en de ander My Dream Quilts, van Reiko Kato. Ze zullen vast ook wel te zien zijn bij Quiltmania zelf als het wachten op mijn foto’s te lang duurt.

One thought on “Boeken II

  1. héél herkenbaar dat koopgedrag.. hihi.. bepaalde boekjes kán ik niet negeren.. iets van een onweerstaanbare drang.. erg hé.. aheum :)))))

    Like

Reacties zijn gesloten.