Hernieuwde poging

Eerst maar eens de twee berichtjes gewist die ik met een soort snelblog gemaakt had, dat werkt niet echt voor mij. Ik wilde graag een update geven van de Franse tas die ik aan het maken ben (met Hollandse stofjes). 2010 weblogfoto's 086 Ik ben nu de laatste rij aan het naaien, dan kan ik gaan beginnen met de voering (wil er nog een ritsvakje inmaken, voor de veiligheid), bodem en de handvatten. Ondanks mijn roestige frans denk ik dat ik het patroon redelijk goed heb kunnen vertalen. Belangrijk is het uiteindelijke resultaat.

2010 weblogfoto's 105 Verder heb ik een hoesje gemaakt voor het patroonboekje van Life is Beautiful. Ooit ga ik dat maken, maar voorlopig ga ik géén grote projecten opstarten, eerst maar eens wat grote projecten afwerken. Het hoesje moet de losse patronen en voorbeelden beschermen en ik denk dat dit hoesje dat precies gaat doen. Waarom ik dit patroon heb gekocht als ik het toch niet zou gaan maken op korte termijn? Ja, als ik dat eens wist!

