Franse tas met een Nederlands tintje

De tas is af. Het is een cadeautje voor een vriendin. Ze mocht hem vandaag in ontvangst nemen. Haar reactie? Ik had een gehaakt speldje op het cadeaupapier gespeld, hetgeen ze heel erg leuk vond. 2010 weblogfoto's 106

Nadat ze de tas had uitgepakt was de reactie opeenvolgend: "die heb je niet zelf gemaakt hè….., heb je die zelf gemaakt…..? en dan geef je hem weg, aan mij….?".

Zeg nou zelf, je hoopt op zo'n reactie als je zoveel tijd en moeite in een cadeautje stopt en het eindresultaat zo leuk vindt dat je het ook wel zelf had willen houden, maar het is altijd leuk als de ontvanger inderdaad zo spontaan en blij reageert als mijn vriendin vanochtend deed. Het maakte het afscheid van de tas "draagbaar".

Ga nu op zoek naar een leuk patroon voor een tas voor mijzelf, wil niet hetzelfde patroon maken, maar weer iets nieuws proberen.

3 thoughts on “Franse tas met een Nederlands tintje

  1. Zie nu jouw/mijn tas hier terug! (Beetje laat). Wat leuk. Ik gebruik hem heel veel hier in China. Voel ik me toch weer lekker Hollands. Er kan lekker veel in en iedereen vindt hem prachtig!

    Like

Reacties zijn gesloten.