zakdoekenhoesjes

2010 weblogfoto's 110 Ben je gewoon een beetje aan het surfen en dan kom je op een blog uit waar een tutorial voor een zakdoekenhoesje staat. De  uitleg intrigeert mij. Zo simpel dat zelfs ik het met één keer lezen begrijp en ik denk dat ik het hoesje wel even in een middagje kan maken. Ik zie dat het hoesje bedoeld is als fundraiser voor een hoger doel, quilts voor zieke kinderen en neem mij voor om in ieder geval een hoesje te maken om hieraan bij te dragen.

Gistermiddag een beetje handwerken met een vriendinnetje en gezegd moet dat het op maat snijden van de stofjes uiteindelijk meer tijd kostte dan het in elkaar zetten van een hoesje, vooral toen ik er de naaimachine bijhaalde.

Als je ook een hoesje wilt maken en de stichting een klein steuntje in de rug wilt geven (als je zelf niet kunt naaien zijn ze ook kant en klaar te koop via de website) klik dan even op de link naar het patroon.

Op de foto mijn exemplaar en die voor de Stichting Jopie's Dromenquilt.

2 thoughts on “zakdoekenhoesjes

Reacties zijn gesloten.