Handschoen zonder vingers

Net terug van een korte vakantie in Gent. Wat een leuke stad en wat een geweldig hotel had mijn DH uitgezocht.

Vlak naast ons hotel zat ook een kleine lunchroom met heerlijke thee en overheerlijke taartjes. Omdat de Gentse feesten in volle gang waren, konden wij niet iedere dag terecht voor zo'n overheerlijk kopje thee met iets erbij, maar de laatste dag natuurlijk wel iets voor thuis meegenomen. Ben zelfs zo gek geweest dat ik zelf aan het bakken ben gegaan, hetgeen de DSs zeer konden waarderen.

Ben toch weer gezwicht voor een nieuw projectje. Gaat voorspoedig en ik hoop in het weekend één handschoen zonder vingers af te hebben. 2010 weblogfoto's 116

Als dat zo is, begrijp ik het patroon en principe en zullen er meer (in ieder geval een rechter) volgen. Tot nu toe vind ik het helemaal leuk om te doen.  Al breiend toch iedere keer weer even passen dus op de foto drie kleine naaldjes voor de pink en drie grote naalden voor de rest van de vingers, geeft wel een wirwar van naaldjes!

Omdat het vakantie is ook druk bezig met bezoekjes aan favoriete breiwinkels. Als ik meer tijd heb zal ik de oogst laten zien en ook wat ik ervan wil maken. Heb in ieder geval het patroon van Jacobus bij Annita gekocht. Dat ging als een speer en het patroon is het bedrag meer dan waard. Na de handschoenen is dit mijn volgende uitdaging.

