Handschoenen

Ja, het is een tijd geleden dat ik geblogd heb, maar ja, vakantietijd hè. In tegenstelling tot sommige andere bloggers die uitgebreid melden dat zij op vakantie gaan doe ik dat niet. In mijn huis blijven nl. nog geen kinderen of andere familieleden achter om op huis, plantjes en andere zaken te passen en ik wil geen slapende honden wakker maken. Natuurlijk wel met handwerken bezig geweest in de vakantie, leuke bolletjes wol gekocht en wat tijdschriften gekocht.

IMAG0004 Eerste paartje handschoenen is af en gelijk maar aan het tweede paartje verder werken. Eerste paartje is voor iemand die in november jarig is, géén Nederlands leest en waarschijnlijk helemaal niet geïnteresseerd is in mijn weblog dus daarom kan ik ze hier gerust laten zien. Foto is gemaakt met mijn mobiel en het heeft nog heel wat voeten in de aarde gehad om de foto hier te krijgen, maar de aanhouder wint, voila. De foto was blijkbaar nog niet helemaal overgeseind toen ik de telefoon had uitgedaan, maar je kunt wel een indruk krijgen van het geheel. Het is gebreid op naalden 2,5 met Lang sokkengaren.

Tweede paartje mag ik zelf houden en ik vind het zo leuk om te doen dat het waarschijnlijk wel een permanente verslaving is geworden.

Volgende paartje is waarschijnlijk voor jongste DS die sinds kort een krantenwijkje heeft. Eén keer per week een regiokrantje bezorgen, nu nog leuk met het mooie weer, dadelijk afzien als het kouder wordt, dan zijn een paar vingerloze handschoenen geen overbodige luxe.

