Aapje in wording

2010 weblogfoto's 172

Misschien niet de mooiste foto, maar je kunt wel zien dat Aapje al pootjes heeft, oren en een staartje.

Hier wordt nog gebreid aan zijn snuit, maar inmiddels ben ik met de armen bezig. Oogjes heb ik inmiddels in mijn voorraad knutselspullen gevonden en vulwol en buisverband zijn ook al aangeschaft. Dat is nog niet zo gemakkelijk want dit zijn echt spullen die voor poppenmaaksters bedoeld zijn en alhoewel Annita aangaf dat ook apothekers dit verband verkochten; helaas niet in mijn omgeving. Dan maar googlen en dat leverde het gewenste resultaat op.

Het aanschaffen van vulwol en buisverband leverde overigens nog iets op, een nieuw project. Op 14 november a.s. ga ik hier een workshop volgen en zo'n lieve pop leren maken.

Ben benieuwd of ik dat inderdaad in één dag voor elkaar ga krijgen, ben niet zo'n snelheidsduivel op het gebied van knutselen. Gelukkig heb ik wel een paar boekjes over dit onderwerp, dus ik kan mij vast inlezen. Vind de websites van gastvrouw en docente wel heel inspirerend. In mijn gedachten is de pop al klaar en ik heb ook allerlei outfitjes in gedachten. Oeps daar ga ik weer, rustig aan, eerst Aapje en voorlopig is het nog geen 14 november.

 

One thought on “Aapje in wording

Reacties zijn gesloten.