Aapje

2010 weblogfoto's 199

Mag ik mij even voorstellen, ik ben Aapje.

Is ie niet schattig? Zelfs de twee zonen (15 en 13 jaar) vinden Aapje geweldig.

Ik ben vooral onder de indruk van het patroon en daardoor mijn vermogen om zo'n prachtig creatuur van de pennen te laten glijden. Het patroon kan je hier kopen en is iedere cent meer dan waard. Klik naar haar weblog en in de kantlijn vindt je het patroon van Jacobus, maar ook van Susie en ……….., kortom veel te zien.

Ik heb Aapje gebreid van Noro Silk Garden Sock Yarn.

Gelukkig ben ik vorige week naar de Handwerkbeurs in de Ahoy geweest. Heb daar weer veel dingen gezien, inspiratie opgedaan en vooral ook weer het nodige gekocht, ik kan het niet laten. Jullie krijgen binnenkort het e.e.a. zien, maar eerst ga ik bedenken wat ik nog wil gaan maken tussen alle grote projecten door. 

 

 Groetjes,

