Spannend

Bij twee webshops een bestelling gedaan. Bij haar op haar weblog gelezen over prachtige Japanse schaartjes en de hebberigheid sloeg in volle omvang toe. Om de link in te kunnen voegen, haar weblog weer even opgezocht en wat blijkt, de schaartjes zijn allemaal al verkocht! Gelukkig kunnen ze nog bijbesteld worden dus als je ook zo hebberig wordt, laat het haar dan weten.

Bij haar kwam ik in haar winkeltje omdat ik de blokken van Stitching for Christmas wil maken. Iedere week een mooi blokje en als je ze allemaal maakt, kan je er een leuke stitchery-quilt van maken. Om haar blokje te maken was het mogelijk om de twee knopen en een belletje in haar webwinkel te bestellen en daar zag ik natuurlijk ook veel andere leuke en mooie dingen om te bestellen.

In ieder geval kijk ik weer reikhalzend uit naar de postbode. Enig geduld is natuurlijk wel nodig, de schaartjes moeten nog uit Japan komen. Ach, zoals eerder geschreven, ook heel druk met Franse les dus ik kom mijn tijd wel door en o ja, alweer volgend weekend een kleine lijs maken bij Kamrin’s poppenatelier, de tijd vliegt.

Groetjes,

