DE BEURS

Mijn rondje langs de velden leverde aardig wat beursbezoekers op. En niemand ging met lege handen naar huis :). Ook ik kon een bezoekje aan Vijfhuizen niet weerstaan. Heb over beide beurzen gedwaald want ook de creabeurs was in de hal in Vijfhuizen opgesteld.

Eigenlijk was daar voor de quiltliefhebbers ook best nog het e.e.a. te vinden zoals ik op een door mij bezocht blog kon lezen.

Natuurlijk de quilts van Supergoof bekeken zoals zij ons adviseerde op haar weblog. Het is Supergoof ten voeten uit dat ze er niet van kon slapen, maar wat zijn haar quilts mooi. Mooi zoals ze door haar bedoeld zijn.

Een puntje van kritiek? Ja, dat de dames (en heren) die de stands bemensten in dezelfde rij moesten staan om een kopje koffie te bemachtigen als de bezoekers. De rijen waren wel een half uur lang en voor het bedrag dat je neertelt om tijdens de beurs een kraam te huren mag je toch nog wel enige service van de organisatie verwachten? Ik moet altijd heel erg wennen aan het geroezemoes dat boven zo’n beurs hangt. Probeer er niet al te veel op te letten, want anders is dat het enige dat ik nog hoor.

Wat heb ik zoal gekocht? Ik wilde al heel lang een nieuwe lichtbak, de vorige gaf de geest, was zo’n houten embossing bakje en glas blijft meestal niet heel als je het laat vallen. Vervolgens nieuw plastic plaatje gekocht en dat ging goed totdat het lampje op was. Nieuwe lampje was iets te warm voor het plastic plaatje en de embossingbak is in verhouding met mijn nieuwe Daylight lichtbak de helft kleiner. Hier kan ik een A-4 op leggen en overtrekken en zo kunnen er ook weer stitcheries gemaakt worden. Op de lichtbak ook nog een paar van de stofjes die ik niet kon weerstaan. Morgen maar weer eens verder met andere zaken.

Later nog wel wat meer over mijn beursaankopen en andere frutsels, moet nu toch echt mijn bedje gaan opzoeken, morgen weer vroeg op.

