Weer iets af

En dan met de nadruk op weer hè, ben niet zo’n afmaker, behalve dan van kleine projectjes en dat is precies waar ik nu mee bezig ben.

  Dit lieverdje is een probeersel, een naar mijn idee zeer goed geslaagd probeersel en dat levert gelijk weer een dilemma op, ga ik er nog een maken, maar dan in mijn favoriete kleuren (stof natuurlijk allang op voorraad) of kies ik weer voor iets anders. Eigenlijk weet ik het al, het wordt dus nog een naaimapje maken, maar ik kan het natuurlijk altijd nog omvormen tot vakantiesierradentasje (leuk woord voor galgje) of make-up tasje, kortom er komt dus sowieso nog een tasje. Vanmiddag begint in onze regio de voorjaarsvakantie, gaan wij heerlijk van genieten, luieren en leuke dingen doen. Iedereen een fijn weekend en voor degenen die ook voorjaarsvakantie hebben, veel plezier.

