O jee, wat ga ik het eerst maken?

Een mens kan het zich ook zelf moeilijk maken hè, iets afmaken en dan iets nieuws beginnen, maar wat? Eerst dacht ik aan het beursje dat ik bij haar op de beurs had gekocht. Toen dacht ik aan het hartje waarvoor ik stof en garen al bij haar had gekocht, maar mijn aandacht werd weer getrokken door iets dat ik bij haar op de beurs had gezien en toen niet had gekocht, maar nu toch o zo graag wilde hebben. Geen probleem na één mailtje kon ik ook dit naar mijn adresje laten sturen en toen las ik gisteren haar logje en kijk, dit wordt mijn volgende projectje.  Ga vanavond gelijk van start dus ben benieuwd wanneer ik hier mijn resultaat kan showen. En dan begint het hele circus weer van voren af aan, wat ga ik dan maken, of afmaken want oh er moet ook nog zoveel worden afgemaakt!

