Wat was dit leuk om te maken!

Ja, ik weet, gisteren stofje binnengekregen en vandaag af, maar het was zo leuk om te doen. Was eigenlijk het eerste patroon dat ik daadwerkelijk gemaakt heb van Blackbird Designs en ik moet zeggen, het viel niet tegen.  Een beetje van het rechte pad door mijn wiskundig inzicht, zeg maar totale gebrek daaraan, maar ik vind het eindresultaat megalief.

En ja, waar nu aan beginnen? Toch maar eerst een borduurtje dat nog ligt te wachten, van haar, maar strakjes ook een beetje van mij. Ga nu beter opletten dan ik heb gedaan bij de Snowflake, ook van haar hand, maar ik denk dat het engeltje mij beter af zal gaan.

One thought on “Wat was dit leuk om te maken!

  1. Hallo,
    Ik was aan het kijken bij dorry beers naar de needleroll en ik vind m echt superleuk.
    vriendelijke groetjes Esther

    Like

Reacties zijn gesloten.