Hartjes

Weet niet waar de liefde voor hartjes vandaan komt, maar ik heb er echt een zwak voor. Ooit dit pakketje gekocht op een beurs en nu een keertje gemaakt, maar niet helemaal zoals in het pakketje beschreven, maar op mijn eigen manier. Had zelf nog ruitjesstof en vroeg mij af hoe het zou zijn om hierop te borduren. Heel leuk vind ik zelf, voor herhaling vatbaar. Hier de initialen van DH en mijzelf, vond ik wel passen op zo’n schattig hartje. Het hangt nu boven mijn werkplek.

2 thoughts on “Hartjes

  1. Hallo Daisy, Schattige hartjes heb je gemaakt en heel hartelijk bedankt voor je tip op mijn blog om de lijntjes weg te krijgen. Ik ga het maar gewoon proberen. Ik had ook al even aan Joke gevraagd en zij zei ook al dat zij het gewoon met water had gedaan.

    Like

    1. Graag gedaan en het compliment is wederzijds, ik ben helemaal verliefd op de hartjes die jij aan het maken bent en ben bang dat ik hier ook voor zwicht.

      Like

Reacties zijn gesloten.