Druk bezig

Denk nu niet dat ik niets aan het doen ben als ik een tijdje niet schrijf, in tegendeel zou ik haast zeggen. Ik ben bezig met allerlei kleine werkjes, maar heb nog niet van alles een foto genomen en dat is toch het leukste stukje van een handwerkblog, (laten) zien wat je gemaakt hebt. Dit kan ik wel laten zien alhoewel het nog lang niet af is en ik een beetje aan het stoeien ben met een op haar blog geplaatst patroon. Tot nu toe heel tevreden met het resultaat.

Hier zie je de voeringtas en ik heb haar raad ter harte genomen en binnenvakjes gemaakt. In tegenstelling tot haar tasje dat aan de bovenzijde is ingenomen, wil ik graag een rits. Ben benieuwd of het mij gaat lukken, ben nooit zo’n ster in het inzetten van ritsen en ik ben benieuwd hoe het tasje er dan uit gaat zien.

O ja, en het borduurtje op de voorkant van haar, had ik je al eerder laten zien, maar nu is het dus af en heeft het een doel. Heb er nog een geborduurd, waar die op mag pronken? Zag overigens bij het opzoeken van de link dat ze nog een hele mooie freebie heeft gepost, dus voor de liefhebber, ga even kijken.

