Volgende project

Wat zit er in mijn projecttasje? Afgelopen dinsdag ben ik naar Haarlem gereisd en heb ik een workshop gevolgd bij De Sampler. Het is een naaldenmapje van Sue Spargo, helemaal compleet geleverd met stof, wol, fluweel en de kraaltjes waarmee het mapje ook nog versierd wordt. Het was een vreselijk gezellige dag, wij waren met 8 dames en waren allemaal hard aan het werk om zo’n apart naaldenmapje te maken. Zo’n project is eigenlijk een leuke manier om met het werk van in dit geval Sue Spargo kennis te maken en nieuwe technieken te leren. Had nog nooit iets versierd door kraaltjes aan te naaien en het couchen van garens, zeg maar het omnaaien van een draad met een andere draad, had ik ook nog nooit gedaan, net zoals wol appliceren. Vind het tot nu toe een hele leuke stijl, folk art, en het zal niet het laatste zijn dat ik in die stijl ga maken. Gelukkig overweegt De Sampler om nog meer van Sue Spargo aan te bieden in de vorm van een workshop. Als het aan mij ligt ben ik er weer bij.

One thought on “Volgende project

Reacties zijn gesloten.