Sue Spargo Needle keeper af

Ja, heb een tijdje niets nieuws gepost, maar ik had het dan ook erg druk met het afwerken van de Sue Spargo Needle keeper en ik ben heel content met het resultaat.  Soms kwam ik op een punt dat ik nog snel iets af wilde maken, bijvoorbeeld nog een rondje van de bloem met kraaltjes omnaaien, maar dat mocht ik dan niet doen van mijzelf. Door schade en schande wijzer geworden, want meestal ging zo’n laatste, nog even, dingetje dan net weer fout en moest het toch weer uitgehaald worden, je ziet, wijsheid komt met de jaren.

Heb mijn needle keeper gisteren ook nog even bij de juf geshowd en heb gelijk nog wat wolletjes en garens ingeslagen om mijn vriendin de grondbeginselen van Sue bij te brengen. Zij woont tijdelijk in het buitenland, maar komt in Juni even een paar weekjes Holland doen en daar hoort een knutselprojectje bij!

Dit exemplaar is helemaal afgewerkt waar hij voor bedoeld is, om naalden mee te kunnen nemen, mijn volgende exemplaar wordt ietsies anders van binnen ingericht, waarschijnlijk vakjes erin om snijmes of schaartje mee te kunnen nemen, ik zie wel hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.

Nu ijverig weer aan het borduren, iets van Blackbird Designs, updates volgen later, nu snel mijn mandje opzoeken.

4 thoughts on “Sue Spargo Needle keeper af

  1. Bedankt om mijn blog te volgen 🙂

    zeer mooi gedaan, prachtig eindresultaat.

    Hoelang ben je er zo aan bezig geweest ?

    Mvg Sarah

    Like

    1. Vanaf het volgen van de workshop tot vorig weekend, dus ongeveer drie weken? Géén hele dagen dus hè, was dat maar waar, maar wel veel van mijn vrije tijd. Nu ben ik een langzaam typje, dus het kan waarschijnlijk korter. De doorwerkers onder ons doen er denk ik een weekje over.

      Like

Reacties zijn gesloten.