Boek gekocht

Nog geen foto, die plaats ik wel als het boek binnen is, maar ik heb een boek gekocht via de quiltpaginamarkt van Ruth Mc.Dowell. Heb het boek ooit eens bij een vriendin doorgebladerd, maar het was niet meer te koop en zo raakte het boek uit mijn gedachten. Vanochtend, tijdens het surfen op de HTC, blijf het proberen, kwam ik op de marktplaats van de quiltstartpagina en daar zag ik ineens een foto van het betreffende boek. Het stond te koop. Doe eens gek, dacht ik en probeer te bieden via de telefoon. Blijkbaar is dat goed gegaan, want toen ik de PC opstartte om te kijken naar het schoolrooster voor de jongens, dat lukt dus nog niet via de telefoon, kwam er een mailtje binnen van de verkoopster, ik mocht het boek kopen. Best spannend om te ontdekken of ik het nog steeds zo leuk vind als toen ik het jaren geleden doorbladerde.

Vandaag is jongste DS jarig. Natuurlijk gisteren al gevierd, kon hij lekker de hele zondag van zijn cadeautjes genieten, maar vandaag doen wij het natuurlijk nog lekker dunnetjes over. Dadelijk dus nog maar even zijn favoriete gebak halen, appelkruimelvlaai, van Limburgia, die vindt hij het lekkerst en vanavond een frietje, je wordt toch maar één keer veertien nietwaar?

5 thoughts on “Boek gekocht

  1. Hai Daisy.

    Je moet het wel net zo mooi vinden als vroeger, het is echt een prachtig boek met mooie patronen, bloemen…alleen…..dit soort quilten is mijn ding niet, heb er altijd ruzie mee. Fijn dat jij er nu wat aan hebt. Veel plezier ermee…
    Groejtes Nanda.

    Like

    1. Hoi Nanda, Heb het boek al een paar keer doorgebladerd en het is inderdaad weer even leuk als vroeger. Wil natuurlijk het Daisy-patroon maken, die met de extra bloemblaadjes natuurlijk, dus heb nog wat uitpuzzelwerk te doen.

      Like

  2. @ Newhouses,

    mercie voor je reactie

    Het zijn losse borduurtjes, een paar borduur letterpakketjes dat ik heb 😉

    Kan geloven dat je blij bent, na zolang dat je erachter zoekt 😉

    Mvg Sarah

    Like

Reacties zijn gesloten.