De foto

Tadah, de voorkant van het boek dat ik dus vorige week tweede hands heb mogen kopen. Ziet het er niet fantastisch uit? Het lijkt wel nieuw! Ik heb natuurlijk al enige dagen kunnen bladeren en het is inderdaad nog steeds zo leuk als ik mij herinner.

Mijn vriendin werd gelijk ook weer enthousiast over het boek en tijdens haar vakantie zal het vast wel even ter hand worden genomen, eens kijken of wij gezamenlijk iets uit het boek kunnen gaan maken.

Voor mij wordt het natuurlijk het Daisy-project, voor haar dan waarschijnlijk de rozen.

Deze week begint halverwege de week de proefwerkweek van mijn DS’s. Beetje buikpijn heb ik er wel van, maar ze zullen het zelf moeten doen. Daarna, nog wat afrondende bezigheden op school en dan grote vakantie, heerlijk, ieder van ons lekker bezig met hobby’s, zonder dat er in je oor wordt gefluisterd dat het schoolwerk wacht. Nu maar hopen op een goed overgangsrapport.

4 thoughts on “De foto

  1. Leuke site hoor, maar wat ik nu graag eens wilde weten of de flowerpower
    plaid uit Anna 2009 ooit is afgemaakt?
    Gr. Marinka

    Like

    1. Helaas, het nadeel van zo’n brede belangstelling is dat sommige projecten (langdurig) blijven liggen. Heb het project vorig jaar meegenomen op vakantie, maar dit jaar schiet de vakantie er een beetje bij in en is borduren even mijn ding.

      Like

Reacties zijn gesloten.