En dan ben ik zomaar één maand verder

Wat vliegt de tijd, probeer ik wel een beetje alle blogs die ik lees bij te houden, mijn eigen blog heb ik vreselijk verwaarloosd. Hoe dat komt? Nee, ben niet op vakantie geweest, maar handwerkvriendin was drie weken over uit China en ik had besloten samen met haar een projectje te doen, foto’s volgen nog, haar mapje is klaar, die van mij is halverwege.

Moest vandaag ook bekennen op een reactie dat iets dat ik in 2009 had opgestart nog steeds niet was afgerond, maar als ik het dan toch over bekennen heb, vooral de grote projecten lijken niet af te komen. Het is niet anders, ik heb ermee leren leven en geniet vooral van de momenten dat ik heerlijk aan het fröbelen ben en de kleine projectjes die ik wel weet af te ronden.

Hiernaast zo’n klein projectje. In het tasje de oortelefoon van mijn HTC en ook de telefoon kreeg een nieuwe behuizing, zie hieronder.

 

 

 

Het borduurtje gestart om eens andere steken te oefenen dan de kruissteekjes die momenteel in grote getale worden gemaakt. In het borduurtje dus geoefend met de steelsteek en de kettingsteek. Het plastic angry bird tasje is een voorlopige oplossing, het borduurtje krijgt nog een stoffen tasje, maar ja, tijdgebrek hè, want er moet ook nog aan iets anders geborduurd worden. Vinden jullie overigens het slotje voor het tasje niet ontzettend lief? Ik wel, kreeg van mijn vriendin een lila uitvoering cadeau voor mijn verjaardag, maar vond voor het tasje toch een sprekendere kleur leuker. Ik gokte erop te weten waar zij haar inkopen had gedaan (het slotje was niet het enige cadeautje, ze had mij schandalig verwend) en heb snel nog een paar van die slotjes gekocht. De lila wordt bewaard voor  bij een passender stofje. Was hier nooit zelf opgekomen, zo zie je maar hoe anderen je inspireren, niet alleen met hun eigen werk, maar ook door de cadeautjes die ze geven.

En hier ben ik nu heel druk mee, de mystery van Brenda Gervais, Birds of a Feather en ik vind het leuk. Heb de tweede beschrijving al ontvangen, maar ben nog druk bezig met de eerste opdracht, ja, komt ook weer door al die tussendoor projectjes, want naast mijn eigen nieuwe telefoonhoesje heb ik ook nog twee andere hoesjes voor een vriendin gemaakt, één voor haarzelf en één om weg te geven (vergeten foto’s van te maken). Waren allebei ook erg leuk om te doen en zoals ik al eerder zei, ik geniet van het bezig zijn. Zo, heb mijn blog weer een beetje bijgewerkt en nee, ik ga niet beloven vanaf nu regelmatiger te bloggen, ga wel lekker weer aan de mystery werken, wat moet je anders met dit weer doen.

