Even bijpraten

Veel te vertellen, maar ik moet ergens beginnen dus dan eerst maar iets leuks nietwaar. Naast borduren ook nog bezig met de Needleroll van Sue Spargo, althans een vrije vertaling ervan want de echte kopie heb ik al een keertje gemaakt.Sue Spargo Zoals je op de foto kunt zien heb ik nog wel het nodige te doen, maar met een weekje moet het toch lukken om de lagen op elkaar te gaan naaien en daadwerkelijk een mapje te hebben.

Ben ook begonnen met de voorbereidingen voor de Sue Spargo club van De Sampler in Haarlem. Een aantal ochtenden komen Sue liefhebbers gezellig bij elkaar om te werken aan hun eigen Sue creatie. Ik heb gekozen voor de Ginger Grove quilt, alleen ga ik de blokken onder elkaar verwerken, als een soort loper. Deze loper gaat het verschoten gordijn vervangen dat nu voor mijn voordeur hangt. Zal dus wel moeten zorgen dat ik een achterkant kies waarbij het verschieten van kleur niet zo opvalt als bij het gordijntje dat er nu hangt. Zal vanaf nu wel weer iets vaker posten, de vakantietijd is bijna voorbij, volgende week begint alles hier weer langzaam te wennen aan school en kantoor.

Overigens heb ik mij voorgenomen mij te gaan verdiepen in al die sociale media van nu. De foto in dit blog geplaatst via flickr, ja ik weet dat bestaat al langer dan vandaag, had er alleen nog nooit iets mee gedaan, maar ja, je wilt bijblijven hè en dat kost op mijn leeftijd iets meer tijd. Ach, het zorgt ervoor dat ik mij absoluut niet verveel.

