Bijna klaar en mijmeren over de huisjesquilt

image

Vanavond iets later naar bed, de laatste vinger wordt gebreid. Verder probeer ik de button van de blog Building houses from scraps te plaatsen, maar het is ingewikkelder dan ik dacht. UPDATE: zondag is het mij gelukt!!!!

Jeanneke vroeg zich af wie al wist met welke stofjes hij/zij aan de slag ging. Heb er al wel een beetje over nagedacht, maar weet nog niet precies hoe ik het wil uitvoeren.

In ieder geval wil ik werken met de kleuren van het seizoen, dus de huisjes in de winter zullen koeler van kleur zijn dan de huisjes in de zomer. Ook twijfel ik nog of ik wel iedere dag een huisje wil/kan maken, misschien moet ik mij beperken tot een huisje per week. Verder denk ik na of ik ook thematische stoffen ga gebruiken.  Denk aan kerststofjes voor het huisje van 25 december of een paashaas in het huisje op eerste paasdag en zo zijn er natuurlijk nog meer van die dingen te bedenken. Heerlijk is dat toch, de voorpret is al bijna net zo leuk als het eindresultaat.

