Happy new year

Een gelukkig en gezond 2012 en heel veel bouwplezier. Mijn eerste huisje mag in de openbaarheid. Heel nieuwsgierig hoe iedereen deze eerste dag van het jaar in scraps vertaalt!

image

Toch niet gekozen voor paperpiecen maar voor de malletjesmanier. De luchthoekjes toch maar in twee delen gehakt, in een deel ging het bij mij toch een beetje trekken. Ik ga proberen iedere ochtend en middag aan een huisje te werken en ’s avonds het blokje voor de volgende dag voor te bereiden, eventueel nog een paar blokjes extra. Als ik extra tijd heb mag ik van mijzelf nog een blokje maken, maar tot nu toe haal ik maar een blokje per dag. De blokjes die ik zou kunnen voorwerken kunnen dan gebruikt worden voor dagen dat ik echt geen tijd heb om aan een blokje te werken. Benieuwd of ik dit strakke schema vol weet te houden. Het moet natuurlijk ook wel leuk blijven om te doen.

Ben overigens vrijdag nog met een paartje handschoenen begonnen, zwart met een kleurtje erin, voor bij mijn nieuwe jas. Bijna klaar met de rechter en dan verder met de linker. Ging als een speer. Waar dat aan lag? Geen idee, maar ben er wel blij mee.

image

 

One thought on “Happy new year

Reacties zijn gesloten.