Update

Ben alle dagen druk bezig met mijn huisjes. Ondanks alle drukte vind ik het nog steeds heel leuk. Ik merk dat ik kleuren kies naar gelang mijn stemming. Zaterdag vond ik het heel erg nodig vrolijke kleuren te gebruiken en werd het een bijna oranje huisje. Gisteren aten wij (door DH) zelfgemaakte nassi en werd het dak gemaakt van pittige pepertjes. Het huisje van vandaag staat nog op de telefoon en kan ik nog niet laten zien. Gaat het huizenbouwen voorspoedig, zo ingewikkeld is het fotograferen en plaatsen van de foto’s.

Van de camera naar Flickr, kreeg ik weer “ruzie” met Flickr. Via de telefoon kon ik er wel in, via de computer niet. Bijkomend probleem, Yahoo “sprak” alleen maar frans met mij en alhoewel ik nog wel enige franse woordkennis heb, ik heb toch liever een voor mij iets begrijpelijker taal. Dan maar Picasa, ja dat had ik gedacht, ook dit programma wil niet echt meewerken. Van mijn telefoon dan naar mijn PC? Dat is gelukt, maar een aantal foto’s hebben het niet “overleefd”. Op enig moment zaten de knop delen en knop prullebak iets te dicht bij elkaar. De foto’s hierboven zijn van de huisjes tot en met gisteren. Binnenkort weer een update van mijn vorderingen, hopelijk ook van andere projecten waar ik nog het nodige aan wil doen zoals bijvoorbeeld onderstaand blok van Sue Spargo.

2 thoughts on “Update

Reacties zijn gesloten.