Gisteren en vandaag

image

image

Zo, gisteren en vandaag ook op de foto gezet. Zo af en toe komt er iemand op mijn blog langs en laat een berichtje achter, toch wel erg leuk. Heb mij voorgenomen dat ik één keer per dag op bezoek ga bij degenen die op het huisjesblog bovenaan staan en daar dan een reactie bij achter te laten. Wij willen toch allemaal die aai over de bol?

Wat ik dan weer niet begrijp van mijn weblog is dat ik bij de ene reactie de plaatsing moet toestaan en dat bij een andere reactie dat niet wordt gevraagd. Iemand wel een idee?

Eén gedachte over “Gisteren en vandaag

  1. Klopt dat het leuk is om reacties te krijgen op je blog 🙂 Vind ik trouwens ook. Tenslotte delen we allemaal graag het plezier dat we hebben aan onze hobby met elkaar hé. Nog veel bouwplezier!!!

    Like

Reacties zijn gesloten.