Lekker aan het bouwen

image Zoals je kunt zien wordt er nog fanatiek gebouwd. Had dit niet verwacht van mijzelf, alhoewel ik ook een quilttop heb liggen, een met geappliceerde hartjes, waarmee ik ook heel fanatiek bezig was. Ach, zolang ik het leuk vind, blijf ik keihard bouwen aan een leuke quilttop.

De foto’s van huisjes die klaar zijn te zien op mijn flickr-account. Rechts vind je een link er naar toe.

Ga ook regelmatig buurten bij andere huizenbouwers en de huisjes zijn bijna niet te missen als je regelmatig surft in blogland en eerlijk gezegd, alle bouwers complimenten, ik ben echt nog geen huisje tegengekomen die ik niet mooi of leuk vond. Sommige bouwers zijn zo creatief in kleurkeuze, keuzes die ik nooit zou hebben bedacht, maar die ik dus o zo geslaagd vind. Voordeel van mijn bouwput is dat alles mag, dus zo af en toe (behalve dan de blauwe lucht en het gele raam, daarin volg ik Jeanneke) laat ik mij beïnvloeden in mijn kleurkeuzes door de huisjes van andere bloggers.

Zo nu weer ijverig verder werken en vanavond lekker lezen in mijn nieuwe Simply Vintage van Quiltmania.

