Win een entreebewijs

Om ooit eens hier naar toe te gaan, het lijkt mij echt een hele belevenis. Ik lees wel eens blogs van handwerksters die dit al gedaan hebben en hun schrijfsels maken altijd grote indruk op mij.

Nu ben ik op facebook volger van Quiltmania en daar werd deze “wedstrijd” geplaatst, win een entreebewijs door deze foto op je blog te plaatsen en dan de link van je blog door te mailen aan mathilde@quiltmania.com , zeg nu zelf, toch altijd een poging wagen? Je zal maar winnen, dan “moet” je daar toch gebruik van maken? Het is een beetje jezelf voor de mal houden, win je een kaartje dan mag je dat niet laten verpieteren, win je niet, pff dan hoef je die enge lange reis niet in je eentje te maken, maar o, wat zou ik graag eens op zo’n grote beurs rondlopen. Ooit gaat het gebeuren, over een jaar of wat, als de jongens groter zijn, …………., ………….. Hoeveel meer moet er gebeuren om mij daadwerkelijk zover te krijgen? Tijd zal het leren.

Voor wie meer lef heeft, waag een kans, plaats de foto op je blog en stuur de link van je blog door aan Quiltmania en wie weet ben je de gelukkige.

