Progress

image

De eerste foto van mijn deur project. Niet helemaal scherp, maar het is dan ook vroeg.

Heb wel een goede reden om mijn voortgang te plaatsen. Volg al een tijdje Sue Spargo, een folkart artiest en ben helemaal weg van haar werk. Heb al een aantal naaldenmapjes gemaakt en vond het tijd worden voor een iets groter project.

Aangezien er in mijn voordeur een raam zit en ik toch wel op mijn privacy gesteld ben als ik door het huis wandel, hangt daar een quilt voor. Zomers een bloemetje, ’s winters eentje van sneeuwmannen en kerstige huisjes. De zomerversie is hard aan vervanging toe, de deur ligt op het oosten en de halve dag staat de volle zon op de deur. Omdat ik Sue Spargo ook op Facebook volg kwam ik deze give away tegen, dus vooruit, maar een berichtje achtergelaten want wie kan er nu geen extra spulletjes gebruiken als zij haar quilt nog moet gaan versieren. Duimen dat Sue even komt kijken naar mijn voortgang.

 

