Weer een stapje verder

image 

Langzaam vordert het mapje van Reiko Kato. Voor de insiders, ja het klopt dat mijn mapje aan de linkerzijde andere kenmerken vertoont dan het mapje van de workshop. Ik ga het niet als portemonnaie gebruiken, maar als handwerkmapje. Links is plek gemaakt voor een schaartje en in het zakje rechts moets iets van een speldenkussen worden vervoerd. Die moet ik nog maken, denk aan een klein duimkussentje of zo. Links dan nog een vakje voor naalden en in het midden een koordje of zo voor een klosje garen. Altijd makkelijk om iets te maken naar voorbeeld, maar als je dingen wilt wijzigen is het handig om niet te hard van stapel te lopen heb ik gemerkt, een fout is zo gemaakt. Tot nu toe tevreden over het resultaat dus rustig verder werken. Schrijf ondertussen ook precies op wat ik allemaal aan het doen ben. Tijdens de workshop schoot dat er een beetje bij in en over een tijdje weet ik het helemaal niet meer en het patroon is een beetje lastig nalezen.

