Merry Xmas BOM

Eind november las ik op Facebook een stukje over een kerstquilt. Quilt it by Dotty had nog een paar plekjes open en voor ik het wist, had ik mij ingeschreven. Gelijk kreeg ik twee blokken toegestuurd, daarna het decemberblok en je raadt het al, het januariblok kwam dit weekend.

Blok 1 is af, alhoewel ik hier en daar borduursteekjes nog niet heb gemaakt en ook niet weet of ik dat wel doe. Kan het niet laten om er een eigen twist aan te geven. Beetje van Heart to Hand, beetje van Dorry, beetje van Jeanneke (zij maakt de blokken voor Quilt it by Dotty) en beetje van mij (met Sue Spargo op de achtergrond).

Morgen gaat het alledaagse leven weer van start. Hoe heerlijk de feestdagen ook waren de regelmaat van werk en school is ook niet verkeerd. Voor mij betekent dat minder afleiding en meer tijd om aan mijn blokken te werken. Zo hoop ik mijn achterstand snel in te lopen.

20130106-212214.jpg

