Samsara Quilting randje per week

randje per week Al een paar maanden, vanaf de zomervakantie 2014, druk bezig met het door Samsara Quilting georganiseerde Randje per week, de uitvinding in handwerkland vorig jaar. Borduurde je geen randje, dan haakte of breide je wel een randje of, zoals ik, patchte je een randje. Nog niet alle randjes zijn helemaal af, maar ik ben wel zo goed als bij. Goed bekeken is dit quilt nummer 4 die ik aan het maken ben, nummer 1 moet ik nog steeds afmaken, die is in het quiltstadium, nummer 2 was een cadeautje, een kinderquilt, die is dus af en nummer 3 een hartjesquilt, die dus ook nog in het quiltstadium verkeert. Het laatste randje moet volgens patroon voorzien worden van vogeltjes, mandjes en bloemen, maar ik kies voor een rand van alleen vogeltjes. Die strijk ik pas op als de volgende rand eraan zit, volgens mij een randje gemaakt van restjes van de vorige tussenstrookjes. Hieronder de vogeltjes die ik heb geknipt. Volgende week wil ik de geborduurde rand afmaken, de kartonnetjes uit de hexagonbloemen halen en de rand met de Yo Yo hartjes afmaken. vogeltjes